איתור חוזקות אישיים
- אביבה בן-ארי
- 23 בספט׳ 2024
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 13 בפבר׳
אחת המטרות של חינוך בלתי פורמלי היא להעצים את היכולות של כל חניך וחניכה, ובהכרח דרך מגוון של כישורים ומיומנויות.
לא לכל חניך יש את אותו סט כישורים, וזה בדיוק היופי.
זיהוי חוזקות אישיות הוא כלי קריטי שמאפשר לנו למנף את הפוטנציאל של כל חניך וחניכה.
זה מתחיל בלשאול את השאלות הנכונות, להקשיב לעומק ולשים לב לרגעים שבהם הם פורחים.
כשאנחנו מאתרים את החוזקות שלהם, אנחנו מעניקים להם תחושת ערך ומכוונים אותם למקומות שבהם יוכלו להצליח.
דרך הכרות עם תאוריית החוזקות האישיים,ותאורית האינטילנגציות המרובות של האווארד גארדנר,
נחשוב יחד האם המועדון/הנעורים/הסניף מאפשר מרחב למגוון האינטליגנציות ואכן מעצים סוגים שונים של מיומנויות.
דרך אלו נחשוב איךניתן להתאים את הפעילות החינוכית לכלל החניכים.




